تاریخچه برند ریچارد میل

 

ریچارد میل (Richard Mille)  برند لوکس ساعتی است که در سال ۱۹۹۹ با همکاری برند اودمار پیگه ساخته شد. در ساعت ریچارد میل که برای فلیپه ماسا  ( Felipe Mass )راننده برزیلی تیم فرمول یک فراری طراحی کرده است؛ توربیلون طلا، شیشه‌ای از یاقوت

و سایر مواد تشکیل دهنده لوکس و کمیاب ارزش ساعت را به $۱,۷۰۰,۰۰۰رسانده است. این برند برای رافائل نادال Rafael Nadal  )) نیز یک ساعت به ارزش  $ ۷۴۰،۰۰۰ طراحی کرد و همچنین ساعت زنانه‌ای مملو از جواهر به ارزشی معادل ۱٫۱ میلیون دلار

را در تاریخ طراحی خود دارد!

 

 

 

 

 

 

 

ریچارد میل برند شخصی خود را در همکاری مشترکی با اودمار پیگه (Audemars Piguet)  راه اندازی کرد. اعتبار نام پیگه تضمینی بر موفقیت سریع ریچارد میل شد. هم اکنون ریچارد میل را به خاطر قیمت های نجومی آن می شناسند و این محصولی است که

 

فقط برای افراد خاص تولید می شود.

 

 

 

 

 

 

 

افراد مشهوری چون چکی چان قهرهمان فیلم های رزمی، جیسون استاتهام ((Jason Statham ستاره فیلم های اکشن،  جی زی ) Jay-Z) رپر آمریکایی، بوبا واتسون (Bubba Watson)  قهرمان گلف و رافائل نادل (Rafael Nadal )  تنیسور حرفه ای جهان از

 

جمله مشتریان ریچارد میل هستند.

 

 

 

 

 طراحی خاص و جذابیت محصولات ریچارد میل در جذب افراد سرشناسی چون ناتالی پورتمن (Natalie Portman) هنرپیشه هالیود، سباستین لوب (Sébastien Loeb) راننده رالی فرانسوی، میشل یئو (Michelle

 

Yeoh) بازیگر رزمی کار هالیودی و یوهان بلیک ( Yohan Blake) قهرمان دو سرعت جامائیکایی نیز موفق بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در میان محصولات ریچارد میل، سری اسکلت طرفداران خاص خود را دارد. البته اینجا اتفاق خاصی رخ نداده و قرار گرفتن اسکلت داخل ساعت موجب متفاوت بودن این سری با سایر محصولات شرکت شده است. برای قیمت گذاری های ریچارد میل هیچ منطق

 

خاصی وجود ندارد و هر محصول بصورت مستقل توسط تولیدکننده آن قیمت گذاری می شود

 


Leave a Reply

Your email address will not be published.